LVE Communicatie | Laat zien wie je bent

Icon Telefoneren

Telefoneren

Training Telefoneren

Programma training Telefoneren 

U leert ...


... hoe u uw telefoongesprek logisch en efficiënt opbouwt

  • Hoe leidt u het telefoongesprek goed in?
  • Hoe taxeert u de vraag nauwkeurig?
  • Hoe bouwt u uw antwoord op?
  • Hoe sluit u vriendelijk en doeltreffend af?

 

... hoe u omgaat met emotionele bellers

  • Wat is uw rol: politieagent, controleur, administrateur of ... adviseur?
  • Hoe kunt u een goede luisteraar zijn?
  • Hoe gaat u om met weerstand en emoties, zoals: irritatie en kwaadheid?

 

... hoe u servicegericht belt

  • Hoe komt u over aan de telefoon?
  • Op welke manier denkt en leeft u mee?
  • Straalt u in het telefoongesprek uit wie uw organisatie is?

Resultaat training Telefoneren

Na afloop van deze training ...
... voert u voortaan zelfverzekerd telefoongesprekken;
... weet u welke rol u moet kiezen voor een vlekkeloos telefoongesprek;
... kunt u moeiteloos omgaan met weerstanden, slecht nieuws en klachten.

Doelgroep

Voor iedereen die ...
... tijdens het werk veel gebruikmaakt van de telefoon;
... belt met relaties, klanten, leveranciers;
... dagelijks veel telefoontjes krijgt.

Didactiek 

Meer dan een kunstje

Natuurlijk is een goede basis belangrijk. Daarom beginnen we in deze training met de basis van het telefoneren. Maar we gaan ook een laag dieper. Wie bent u? Wie is uw klant? En hoe reageert u op elkaar? Vanuit bewustwording leert u uw nieuwe vaardigheden tactisch in te zetten. En dat is mooi: de klant verwacht immers geen kunstje, maar inzicht.

Inschrijven voor de training Telefoneren

Wilt u zich gelijk inschrijven voor de training?

Dat kan heel gemakkelijk via dit inschrijfformulier.

 

Wilt u eerst meer informatie? Of wilt u deze training organiseren voor meerdere collega's?

Neem dan gerust contact met ons op. U bereikt ons via (0318) 69 69 00 of loo@lve.nl. Wij helpen u graag verder.

Wilt u dat wij contact met u opnemen? Vul dan dit contactformulier in.

 

Download hier de samenvatting van deze training.

Klantervaringen

Data en kosten

Inschrijven

Hoe voert u een effectief telefoongesprek?

Door de regie in het gesprek te houden. Hoe u dat doet? In dit artikel leest u 3 tips om effectievere telefoongesprekken te voeren.

Locatie

Maatwerk/Incompany

Wilt u deze training organiseren voor meerdere collega’s? Dat kan! Voor een groep medewerkers met eenzelfde opleidingswens organiseren wij graag een interne training. Kort en krachtig en helemaal op maat. Geen enkele training is standaard. Alle combinaties zijn mogelijk.

 

Een advies op maat

Wilt u een advies op maat? Of heeft u vragen? Bel of mail gerust! Wij helpen u graag verder. U kunt ons bereiken via (0318) 69 69 00 of via loo@lve.nl.



Contact

Copyright All Right Reserved 2018 Loo van Eck
Loo van Eck
Pascalstraat 28
Ede
Gelderland 6716 AZ
Phone: 0318696900
Top
chat