LVE Communicatie | Laat zien wie je bent

Icon Baliegesprekken

Baliegesprekken

Training Baliegesprekken

De hele dag door verschillende mensen voor uw neus. Met verschillende vragen en problemen. De een kortaf en ruziezoekend ... de ander langdradig en bijna niet weg te krijgen. Voor u het weet, verliest u grip op de situatie.

 

Professioneel baliewerk is topsport. U wilt namelijk iedere bezoeker het gevoel geven dat hij welkom is. U wilt snel en exact kunnen inschatten wat de bezoeker zoekt. En u wilt met een perfecte oplossing komen. Dat gaat meestal niet vanzelf, maar u kunt het wel leren in onze training Baliegesprekken.

Programma training Baliegesprekken

U leert ...

... hoe u uw klanten een welkom gevoel geeft

  • U verkent verschillende manieren om een bezoeker welkom te heten. 
  • U ervaart wat uw lichaamstaal over uzelf zegt.
  • U merkt hoe u met uw stem meer kunt dan u denkt.
  • U weet wat er van een professionele baliemedewerker wordt verwacht.

 

... hoe u uw gesprek logisch en efficiënt opbouwt

  • U leert hoe u door beter te luisteren klantgerichter wordt. 
  • U ontdekt de kracht van de samenvatting: zo merkt de klant dat u hem begrepen hebt. 
  • U zet het stellen van vragen in als effectief middel: dit scheelt u zeeën van tijd.
  • U weet hoe u de regie houdt: hierdoor voelt u zich zekerder.

 

... hoe u het gesprek goed afsluit 

  • U weet hoe u checkt of de bezoeker tevreden is. 
  • U kent verschillende methodes om klantgericht en klantvriendelijk over te komen.
  • U bent in staat om een baliegesprek van begin tot eind goed te voeren.

... hoe u omgaat met emoties

  • U signaleert weerstand en emotie in een vroegtijdig stadium.
  • U herkent de verschillende vormen van weerstand. 
  • U leert omgaan met weerstand.

Resultaat van de training Baliegesprekken

 

Na afloop van deze training ...
... houdt u de controle over ieder gesprek;
... taxeert u de vraag van de baliebezoeker beter;
... geeft u iedere bezoeker een prettig gevoel.

Doelgroep

Voor iedereen die ...

... regelmatig klanten ontvangt aan de balie.

Didactiek

Meer dan een kunstje
Natuurlijk is een goede basis belangrijk. Daarom beginnen we in deze training met de basis van het baliegesprek. Maar we gaan ook een laag dieper. Wie bent u? Wie is de klant? En hoe reageert u op elkaar?

Vanuit bewustwording leert u nieuwe vaardigheden tactisch in te zetten. En dat is mooi: de klant verwacht immers geen kunstje, maar inzicht.

 

+ Trainingsacteur
Oefenen gaat natuurlijk het allerbeste met een professionele trainingsacteur. Daarom zorgen we dat u volop kunt oefenen met een acteur die uw praktijksituatie uitstekend kan nabootsen.

Inschrijven voor de training Baliegesprekken


Wilt u zich gelijk inschrijven voor de training?

Dat kan heel gemakkelijk via dit inschrijfformulier.

 

Wilt u eerst meer informatie? Of wilt u deze training organiseren voor meerdere collega's?

Neem dan gerust contact met ons op. U bereikt ons via (0318) 69 69 00 of loo@lve.nl. Wij helpen u graag verder.

Wilt u dat wij contact met u opnemen? Vul dan dit contactformulier in.

 

Download hier de samenvatting van deze training.

Klantervaringen

Data en kosten

Inschrijven

"Dat zijn nou eenmaal de regels"

Baliemedewerkers zijn hét visitekaartje van een organisatie. 2 voorbeelden van baliemedewerkers die niet bepaald het juiste visitekaartje afgaven ...

Locatie

Maatwerk/Incompany

Wilt u deze training organiseren voor meerdere collega’s? Dat kan! Voor een groep medewerkers met eenzelfde opleidingswens organiseren wij graag een interne training. Kort en krachtig en helemaal op maat. Geen enkele training is standaard. Alle combinaties zijn mogelijk.

 

Een advies op maat

Wilt u een advies op maat? Of heeft u vragen? Bel of mail gerust! Wij helpen u graag verder. U kunt ons bereiken via (0318) 69 69 00 of via loo@lve.nl.



Contact

Copyright All Right Reserved 2018 Loo van Eck
Loo van Eck
Pascalstraat 28
Ede
Gelderland 6716 AZ
Phone: 0318696900
Top
chat