Loo van Eck | de grootste opleider in schrijven

Icon Marketingcontent

Marketingcontent

Marketingcontent

Overtuigend. Pakkend. Relevant.

 

Marketingcontent heeft maar 1 doel: de lezer interesseren voor uw verhaal of product. En dat moet leiden tot respons. Dat kan met een mailing, een brochure, een webtekst, een artikel, een advertentie, een testimonial … 

Onze visie?

Die respons kunt u volgens ons maar op 1 manier bereiken. Door lef te tonen. Net dat stapje verder durven te gaan. Waardoor u opvalt. 

Onze aanpak?

Wij onderzoeken wat uw lezer precies bezighoudt.

Wij vragen u wat precies de kern van uw verhaal is.

Wij bedenken hoe uw verhaal de lezer in het hart raakt.

 

Dat is waar we samen met u naar op zoek gaan.

Het resultaat?

Wij schrijven content ...

  • met een kop en intro die uitstralen. En die opvallen bij die lezers die u wilt bereiken.
  • waarbij we het belangrijkste koop- of leesmotief van uw specifieke doelgroep centraal zetten.
  • in een aantrekkelijke en begrijpelijke schrijfstijl.
  • waarvan de inhoud snel te lezen is door kopjes, basisuitspraken en relevante inhoud.
  • waarvan de inhoud specifiek en persoonlijk is. Uw doelgroep herkent zichzelf in de tekst. En voelt zich aangesproken of begrepen.
  • waarin we de kenmerken van uw product of dienst vertalen naar concrete voordelen voor uw doelgroep.
  • waarin we direct bewijzen geven voor de belofte die we doen. Met cijfers, klantquotes, onderzoeken, ervaringen, awards … 

Heeft u vragen of wilt u meer informatie?

Neem dan gerust contact met ons op. U bereikt ons via (0318) 69 69 00 of loo@lve.nl. Wij helpen u graag verder.

Wilt u dat wij contact met u opnemen? Vul dan het contactformulier in.

 

 

Misschien vindt u dit ook interessant ...

Een commerciƫle tekst schrijven?

U schrijft commerciële teksten. U staat 100% achter uw product. Maar hoe valt u op tussen de 'rest'? In dit artikel helpen we u op weg met een aantal tips. 

Vervreemding trekt aandacht

Aandacht voor je product/dienst trek je met dát wat het oplevert voor je doelgroep. Maar hoe verpak je dat aantrekkelijk? Tips voor pakkende approaches ...

Contact

Top