Loo van Eck | de grootste opleider in schrijven

Icon 10-minuten-boekjes

10-minuten-boekjes

Kijken, kijken én kopen!!

Wat is het effect van adjectieven en verhalen in online advertentieteksten? U leest het in dit boekje.

Visueel communiceren

In 9 stappen naar visuele communicatie. Waar begin je? Hoe vertaal je tekst naar beeld? Welke kleuren gebruik je? En veel meer ...

Gezocht: jouw website

Maak je webpagina's beter vindbaar met SEO. In dit boekje lees je hoe je schrijft voor zoekmachines.

Hoe schrijf je een boeiend artikel?

Waar moet ik beginnen? Hoe bouw ik een artikel op? Wat is een leuke titel? In dit boekje behandelen we deze vragen. En nog heel veel andere ook.

Hoe schrijf je een begrijpelijke tekst?

Je wilt dat mensen je begrijpen als je iets voor ze schrijft. In dit boekje lees je hoe je een informatieve tekst schrijft die je lezer snel begrijpt.

Storytelling

In dit boekje lees je hoe je in 16 stappen een goed verhaal vertelt.

Hoe zorg je ervoor dat je klanten tevreden zijn na een chatgesprek?

Naar die vraag deden we samen met de Universiteit Utrecht onderzoek. Het antwoord lees je in dit boekje. Het hele onderzoek bekijkt u hier.

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden, toch?

Zegt een beeld echt meer dan 1000 woorden? Wij besloten er onderzoek naar te doen. Lees er meer over in dit boekje. Bekijk hier het hele onderzoek.

Tussenkopjes in brieven. Nuttig?

We vergeleken twee soorten tussenkopjes: ‘themakopjes’ en ‘kernzinkopjes’. Bekijk de resultaten in het boekje. Bekijk hier het hele onderzoek.

Klantgerichte communicatie

In bijna iedere visie van een zorgaanbieder staat de patiënt centraal. Een mooie belofte. Maar wat merkt de patiënt er eigenlijk van? Bekijk hier het hele onderzoek.

Contact

Top
chat