Loo van Eck | de grootste opleider in schrijven

Icon E-learning Chatten

E-learning Chatten

E-learning Klantgericht chatten

Prijs: € 95,-

Duur: ongeveer 2,5 uur

Wilt u op een klantgerichte manier chatten met uw klanten? In onze e-learning Klantgericht Chatten leert u hoe u een goed chatgesprek voert. Na het bestellen van de e-learning kunt u direct starten.

 

In de e-learning komen de volgende onderwerpen aan bod:

• Wat zijn de verschillen en overeenkomsten tussen chatgesprekken en echte gesprekken?
• Hoe houdt u de regie in een chatsessie?
• Hoe herkent u emoties van de klant?
• Hoe gaat u om met emoties?
• Hoe kiest u de juiste toon in uw chats?
• Hoe voorkomt u aannames?
• Hoe zet u metataal op de juiste manier in?
• Wat zijn de do’s en don’ts in chatten?
• Hoe zorgt u voor een goede structuur in een chatsessie?
• Hoe gaat u om met emoticons?
• Hoe beïnvloedt de tijdsdruk uw chatgesprek?
• Wanneer switcht u van medium?


De e-learning zit boordenvol theorie, voorbeelden en oefeningen.

 

 

Misschien vindt u dit ook interessant ...

Klantervaringen

Bestellen

Maatwerk/Incompany

Op zoek naar een online training op maat voor uw organisatie?
Dat kan! Wij ontwikkelen graag een e-learning op maat voor uw organisatie. Onze trainers maken die e-learning op basis van de teksten van uw medewerkers. Zo leren ze beter schrijven achter hun eigen computer. Wij ontwikkelen zo’n online training met onze eigen software: ME-learning. Dat staat voor Maatwerk E-learning. Hier vindt u meer informatie over onze online trainingen.


Bel of mail ons gerust voor meer informatie. Wij helpen u graag verder. U bereikt ons via (0318) 69 69 00 of loo@lve.nl



Contact

Top
chat