E-learning Heldere klantgesprekken voeren
Prijs: € 95,-
Duur: ongeveer 2,5 uur
U heeft ooit leren praten. Maar heeft u ook geleerd hoe u een goed gesprek voert? De meeste mensen niet. Die doen maar wat. Op intuïtie. Maar … om een professioneel gesprek te voeren, moet u veel kunnen:
• De regie houden.
• De structuur bewaken.
• Adequaat reageren.
• Goed luisteren.
• Emoties (h)erkennen.
• Non-verbale signalen afstemmen op de boodschap.
De lijst is eindeloos … In deze e-learning leert u hoe u gesprekstechnieken effectief inzet in ieder gesprek!
Wat leert u in de e-learning Heldere klantgesprekken voeren?
U leert alleen wat u nodig heeft. U kunt misschien wel 100 dingen leren over het voeren van klantgerichte gesprekken. Maar u heeft slechts 5 basistechnieken nodig om uw gesprekken voor 80% te verbeteren. Die leert u in deze e-learning:
• Luisteren en samenvatten.
• Vragen stellen.
• Structuur in het gesprek.
• Emotie en weerstand.
• Boodschappen en onderbouwingen.
Voor wie is de e-learning Heldere klantgesprekken voeren geschikt?
Deze e-learning is geschikt voor u als u …
… inzicht wilt hebben in uw eigen gespreksvaardigheden;
… na het voeren van een gesprek vaak denkt: ‘dat had ik willen zeggen’;
… gesprekstechnieken beter onder de knie wilt krijgen.
Onze belofte
Na afloop van deze e-learning …
… bent u zich bewust van uw eigen gedrag tijdens gesprekken;
… heeft u veel geleerd om uw gesprekken te verbeteren én leuker te maken;
… heeft u vaardigheden in huis om een goed gesprek te voeren.
Wilt u meer informatie? Neem gerust contact met ons op via loo@lve.nl of (0318) 69 69 00.