LVE Communicatie | Laat zien wie je bent

Icon E-learning Klantgerichte brieven en e-mails

E-learning Klantgerichte brieven en e-mails

E-learning Klantgerichte brieven en e-mails

U wilt een brief of e-mail schrijven waarin u precies zegt wat u kwijt wilt. Die recht doet aan wie u bent en wat u en uw organisatie willen uitstralen. Een brief of e-mail die snel te lezen is. Klantgericht is van toon. En een inhoud heeft die klopt.

Hoe u dat doet?
De truc is: schrijf zoals u spreekt. Maar… dat is makkelijker gezegd dan gedaan. Gelukkig bestaat er een e-learning die u helpt: Klantgerichte brieven en e-mails

Voor wie is de e-learning geschikt?
Voor iedereen die zakelijke brieven en e-mails aan klanten en/of leveranciers schrijft.

Wat leert u?
In 10 stappen leert u een brief of e-mail te schrijven die aansluit bij alle eisen die deze tijd aan schriftelijke klantcommunicatie stelt.


Module 1: De alineastructuur
Stap 1: Schrijf de boodschappen van uw brief of e-mail op
Stap 2: Schrijf een onderbouwing bij elke boodschap
Stap 3: Maak een kopje boven elke alinea

Module 2: De inleiding en het slot
Stap 4: Schrijf een inleiding boven uw kernalinea’s
Stap 5: Schrijf een slot onder uw kernalinea’s

Module 3: Eenvoudige taal
Stap 6: Check uw woordgebruik
Stap 7: Check uw zinslengte
Stap 8: Schrijf concreet

Module 4: Persoonlijk en positief
Stap 9: Schrijf positief
Stap 10: Schrijf klant- en servicegericht

Onze belofte
Na het volgen van deze e-learning bent u een betere schrijver. U weet hoe u een zakelijke brief of e-mail klantgericht en helder maakt. Past u het geleerde goed toe? Uw klanten zijn er blij mee! Dat beloven we.

 

Maatwerk/Incompany

Een advies op maat
Wilt u een advies op maat? Of heeft u vragen? Bel of mail gerust! Wij helpen u graag verder. U kunt ons bereiken via (0318) 69 69 00 of via loo@lve.nl.



Contact

Top
chat