LVE Communicatie | Laat zien wie je bent

Icon 10-minuten-boekjes

10-minuten-boekjes

Kijken, kijken én kopen!!

Wat is het effect van adjectieven en verhalen in online advertentieteksten? U leest het in dit boekje.

Gezocht: jouw website

In dit boekje leest u hoe u schrijft voor zoekmachines. Een handig stappenplan om uw teksten beter vindbaar te maken.

Hoe schrijf je een boeiend artikel?

Het antwoord op die vraag leest u in dit boekje. Een boekje vol handige tips en concrete voorbeelden.

Hoe schrijf je een begrijpelijke tekst?

In dit boekje leest u hoe u een informatieve tekst schrijft die uw lezer snel begrijpt!

Storytelling

In dit boekje leest u hoe u in 16 stappen een goed verhaal vertelt.

Hoe zorgt u ervoor dat uw klanten tevreden zijn na een chatgesprek?

Naar die vraag deden we samen met de Universiteit Utrecht onderzoek. Het antwoord leest u in dit boekje. Het hele onderzoek bekijkt u hier.

Een beeld zegt meer dan 1000 woorden, toch?

Zegt een beeld echt meer dan 1000 woorden? Wij besloten er onderzoek naar te doen. Lees er meer over in dit boekje. Bekijk hier het hele onderzoek.

Tussenkopjes in brieven. Nuttig?

We vergeleken twee soorten tussenkopjes: ‘themakopjes’ en ‘kernzinkopjes’. Bekijk de resultaten in het boekje. Bekijk hier het hele onderzoek.

Klantgerichte communicatie

In bijna iedere visie van een zorgaanbieder staat de patiënt centraal. Een mooie belofte. Maar wat merkt de patiënt er eigenlijk van? Bekijk hier het hele onderzoek.

Contact

Top
chat