ahu@lve.nl
“Als ik blijf doen wat ik altijd heb gedaan, blijft mij overkomen wat mij altijd overkomt” zei Marianne die werkzaam is bij een woningcorporatie waar ik een presentatie gaf.
Ze heeft gelijk vindt u niet? De tijd verandert, u verandert, de organisatie waar u voor werkt verandert. En dus ook communicatie. Open staan voor ontwikkeling en vernieuwing is belangrijk om uit te stralen wie je bent als organisatie. En daarnaast om te bereiken wie je wil bereiken: de doelgroep! Daar gaat het toch om?
Een visitekaartje zijn in allerlei soorten vormen van communicatie, daar ondersteun ik u graag in.
Ik luister naar u, denk met u mee en geef advies. Misschien stel ik u veel vragen, vragen waar u niet over na had gedacht of vragen waar u niet direct een antwoord op heeft. En dat is helemaal niet erg. Want uiteindelijk zorgen we er samen voor dat we een nieuwe weg inslaan en beter worden in onze communicatie. Zo hoeft u niet meer te doen wat u altijd heeft gedaan.